depsizoo ben ben olmaz mı zaman geçsin artık doğsun diyorum çok agirlastim her işi yapmak çok zor afedersiniz tuvalete giriyorum taharetlenmek bile çok çok zor oluyor 34 olduk bakalım az kaldı benim inşallah 37 de doğumu konuscaz dedi doktor ikinci doğum zorunlu sezeryan bir aksilik olmaz da inşallah 37 ye ulaşırız tansiyon var korkuyorum 🙁 siz kaç haftaliksiniz