ilkim19 haklısınız da İnsanlar zaten doktora güvenmeyip burdakikerin dediklerini uygulamak için yazmıyorlar buraya. Atıyorum mesela kanaması olmuş düşük tehlikesi var. Yazma amacı aslında bu şekilde kanaması olup daha sanra gebeliği normal devam eden insanları görmek. Doktora güvenmemekle burdakikerden medet ummakla alakalı değil inan ki. Bu insanın içini rahatlatır gerçekten. Biraz empati yapmak lazım diye düşünüyorum.