ilkim19 Bak YAVRUM sana insan gibi yaklaştım ı ı olmadı burda ben kimseden medet ummuyorum sadece herkes gibi sıkıntılarımı paylaşıyorum ve daha önce bu durumu yaşayanlardan psikolojik olarak destek almaya çalışıyorum insanlara yaklaşım tarzından cahillik seviyen zaten belli oluyo yorum yapmadan duramıyomusun Allah yardımcın olsun de geç sen kimseye burda yavrum, cahil, ağlayacağım diyerek ezikleyemezsin tevekkül et diyebilen insan bu kadar merhametsiz olamaz, doktora git bilmem ne benim şuanda hastanede yattığımı biliyomusun?