Fatma_d Mom789 ben de aynı şekilde. Yüzüm için de, jel temizleyiciler kullanıyorum. Tonikleyip bitiriyorum. Maske altına da asla makyaj yapmıyorum. Bir kere yaptım, hala izleriyle mücadele ediyorum.
Yeppudaa mlkyll gorkito yeni makyaj temizleme suyu çıkarmış .bence çok begenirisniz .asla yanma yapmıyor .ve her makyajı çok güzel çıkarıyor .bir de uygun fiyatlı indirimelride oluyor arada