alyavetuna yıkamak ıslak mendille silmekten daha kolay geliyor. Yatakta bezi değişimi belimi daha çok ağrıtıyor. Eşim çocuğu tutuyor ben yıkıyorum. Ben elimi sabunlayana kadar eşim kurutmuş oluyor. Şimdi eşim sadece haftasonu geliyor ama Bi şekilde rutine girecez ikizlerle. Oğlumda sadece 1 kere ciddi bir pişik yaşadık. O da mantarmış. Pişik yok, koku yok, tertemiz oluyor. Yıkamak bana en sağlıklı yöntem geliyor. Günde 3 4 kere kaka yapıyorlar.