Shdak Islak mendil stoklamıştım, sonra arkadaşım pamuk önerdi. Kullanışlı olmaz diye düşünüyordum ama cidden çok kullanışlı. Bir dünya pamuk stokladım. Oğluma ıslak mendil, ilk 3 haftadan sonra hiç kullanmadım. Stokladığımız ıslak mendiller gayet güzel duruyor, onda sıkıntı yok ama biz kendimize kullanıyoruz.(Oğlum 17 aylık) Pamuğun güzelliğinden sonra bir daha ıslak mendil almam.