Hanımlar iyi günler aklıma takılan bazı şeyler var tabiki doktoruma da danışcam.
Ben 0.8 lik kan sulandırıcı iğne kullanıyorum normal doğum da kanamam vs çok olur diye tedirginim öncesinde kesse doktor bebeğin ne zaman geleceği belli değil daha çok risk mi yaratır bide aynı şekilde sezaryen doğum da da aramızda böyle şeyler yaşayan var mı merak ettim.