RdvanAyemUtar Dilara93 asel almila koyacağız kızımız olursa İnşAllah asel:bal demek Kur’anda da cennetteki bal anlamında almila:kızıl elma demek çok güzel anlamları var ☺️☺️
Dilara93 RdvanAyemUtar bnm eşim tek isimde çok ısrarcı o yüzden seçmek için zorlanıyorum her ikiside çok hoş geliyor kulağa hayırlısıyla doğarlar inşallah
Dilara93 Ceyduygu bend böyle otantik doğa bağlamlı isimleri seviyorum ama eşimle biraz zıttız 😂Güneş ismi çok sevdiğim bir arkadaşımın kızının adı o koymasaydı koyabilirdim teşekkür 👍
Gk-love Dilara93 Elfida koyalım diyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️ eflin filan türetti bende onun söylediklerini istemiyorum👿
Esesli Dilara93 ben kızımın adını Damla koyacağım 😍 abimin kuzu oldu adı Irmak. Ama Nehir ismi de hoşumuza gidiyor.
Prensesininannesi Dilara93 genelde hep öyle geçiyor ama henel anlamda bal demek bal gibi olur bende asel koyucam inşallah 😍😇
Prensesininannesi Papatyali Aynısını benim eşim dedi 🤦🏻♀️ İnternetten bak bakıyım aselsan çıkıyor dedi sen nasıl bal buldun dedi ama ikna ettim zeynep asel e 💁♀️
Papatyali Prensesininannesi bende vazgeçtim o aselsan deyince 🙈 ama en çok yüsra ismine bayılıyorum 😇
sarya21 Gk-love iklima ne demek tabi zevk meselesi yanlış anlamayın oldum olası hiç beğenmem çok garip bir isim🙄
Gk-love sarya21 adem peygamberin ilk kız çocuğu gibi anlamı ama tamda bi kaynak yok diye biliyorum... sonu klima filan olması anlamı güzel olsada itici geliyor.. Asel de öyle Aaa sel gibi🤦🏻♀️🤦🏻♀️ İsim bulamıcaz bizde bu gidişle☹️☹️
Prensesininannesi Papatyali Çok güzelmiş inşallah buna bişey demeden kabul eder koyarsınız ❤️ biz kaç isimden döndük 😅 ravza dedim ranza diye dalga geçerler dedi 🤦🏻♀️
ozgeya Dilara93 Bizim kızımız olsaydı Kumsal-Berra-Liya isminden birini koyacaktık ☺️ Ama oğlumuz oluyor ☺️