Aynı haftalarda bende yaşamıştım bu tarz bi ağrı hatta o kadar şiddetliydi ki bazen adım atamaz hâle geliyordum kilitlenip kalıyordum resmen özellikle sol kasığıma doğru gibiydi ağrı. Rahim genişlediği için ve oradaki kemikler genişlediği için bu tarz ağrılar olabiliyormuş çatı ağrısı da deniliyormuş. Riskli bi gebeliğim olmadığı için ekstra dikkat etmem gereken bişey olmadı ama doktorum sıcak su torbası koymamı söylemişti kendim de evde hamile yogası yaptım ve ciddi anlamda rahatlama yaşadım. O haftalardan başlamak istemediğim için magnezyum içmedim ama günlük yoğurt yedim ve süt , maden suyu mutlaka içtim.😘