Cemileersin canım benim ikinci hamileliğim ve ilki normal doğum oldu normal doğum un sadece zor tarafı doğum anı na kadar sancı çekiyorsun ve kaldirilmiycak bı şey değil ve doğum sonrası çok rahat oluyorsun ağrın sızın olmuyo sezeryan da dikişlerin oluyo doğum sonrası bebeginle yarım yamalak ilgileniyosun dikişli dikişli ablamdan biliyorum yani sezeryan veya normal i ayırt etsem normal doğum derim ha birde normal veya sezeryani kendin secmiyosun bebeğinin pozisyonuna bağlı….. 🤗🥰 Sağlıcakla gelsin bebişler 🐣💕