Tutkucimeen benım doğumuma az kaldı Artık maşallah bebek beni hiç zorlamadı Kıpırdamasa hala İçimde oduğunu bilmiycem Tabı gözle görünür göbek var ama Zorlanmadım Hiç inş umud ediyorum kı dokuz ayım çok rahat geçti doğumumda inşallah böyle geçer bende aşırı korku var zaten kan verirken bile panik oluyorum gün gittikçe günümde yaklaşıyor Öylede böylede doğcak artık allahım sğlıklı bi şekilde hepimzi kurtarsın O duyguyu hepimize yaşatsın