Nanelisekerr Bseda Benim 39 a kadar hiç açılmam yoktu. 40 olduk 2cm dedi muhtemelen birden başladı. Çok sükür suniye gerek kalmadan hızlı bir sekilde acılmayı tamamladık ama bebeğim mekonyumunu yutmus suan küvezde inşallah biran önce kavusuruz
Rabia_solmaz Hepinizden Allah razı olsun kızlar çıktım şimdi nikel odaya sabah anca dogurabildim beyimizi 15 tane iç dış dikiş var inşallah tez zamanda iylesir. Yarın taburcuyuz inşallah☺️Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
Rabia_solmaz bu-relives12 Yok aksine oandemiden dolayı hiç bişey yapamadım hiç beklemedigim anda suyum geldi gittiğim de 2 cm acilmam vardı baya uzun sürdü doğması ama çok şükür doğdu 🙏
Nanelisekerr bu-relives12 Çok yürümedim ama öncesinde plates yapmıstım 3ay.Bir de son günlerde her tuvalet sonrası 15 20 squat yaptım. Doğum sırasında sa hic yatmadım. Sadece nst de uzandım onum harici hep aktiftim plates topu squat koridorda yürüyüs felan yaptm.
bu-relives12 Nanelisekerr bende yapayım nerdeyse her ayağa kalktığımda beş altı tane squat yapıyorum ama bacaklarım falan çok ağrıyor
aslihanakin Rabia_solmaz sağlıcakla alın kucağınıza, kolay bir doğum olsun inşallah 🤲 bizlere de dua edin bizde doğuralım artık 🤗40+3 olduk :)
Canipek7 bu-relives12 Benimde aynı canım doktor dedi Cuma günü gel acilde nöbetçiyim nst çektir dogumhaneye gel dedi anlamadım neden öyle dedi her şey normal görülüyor hiç çatı muayeneside olmadım bilgin varmı acaba
bu-relives12 Canipek7 üç gün önce oldum çatı muayenesi korkulucak bişey yok ilişkiye girer gibi oluyor sadece içerde doktor parmaklarıyla genişliğe bakıyor sanırım parmağını sağa sola hareket ettirdi. 30 sn falan sürüyor zaten
aslihanakin Aslcelk bende ne nişan ne su. Açılmam bile yok..günümüz aynı. Bugün muayenem vardı pazartesiyi bekliyoruz artık.
Aslcelk aslihanakin benimde gelmezse salı yatışım yapılacak inşallah sağ salim kavuşuruz bebişlerimize