Rabia_solmaz Kızlar lütfen dua edin hastanedeyim suyum geldi die geldim tdl ye aldılar 2 cm açıklığın var inşallah sağlıkla kucağına alırım 🙏😢
Tgbygt Rabia_solmaz Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağına alırsınız bir avazda
bu-relives12 Rabia_solmaz Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin. Darısı benim başıma 39+4 oldum ama gelmedi haftaya pazartesi ye kadar gelmezse yatisim yapılacak
Nanelisekerr Ben de bugün 2 cm acıklıkla yattım dogum yaptım. Allahta senin yardımcın olsun biran önce saglıkla kucagına al insallah 🙏
Ipeksari57 Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım dualarımız sizinle 💜🙏 Kaçıncı haftandasın bu arada 🤗
Canipek7 bu-relives12 Benimde aynı canım doktor dedi Cuma günü gel acilde nöbetçiyim nst çektir dogumhaneye gel dedi anlamadım neden öyle dedi her şey normal görülüyor hiç çatı muayeneside olmadım bilgin varmı acaba
Hatice4446 Bseda benimde 1 cm açılma var ve doktorum bekletiyor sezeryana alıcak 36 m şuan 38 de alıcak siz nasıl ilerletmeden bekliyorsunuz Peki bana iğne yapıldı sadece evdeyim
Nanelisekerr Bseda Benim 39 a kadar hiç açılmam yoktu. 40 olduk 2cm dedi muhtemelen birden başladı. Çok sükür suniye gerek kalmadan hızlı bir sekilde acılmayı tamamladık ama bebeğim mekonyumunu yutmus suan küvezde inşallah biran önce kavusuruz
Efekaan Rabia_solmaz allah yardımcın olsun canım inşallah bi sancıda kurtarırsın bende dün hastaneye yatış yaptım suyum vardı ve doğum yeni başlamıştı ancak 3 cm açıklık oldu bir gün boyunca o sancıyla suyla açılmayla beni beklettiler ve sonuç bebeğim kuvezde sizlerden dua istiyorum 🤲🤲
Bseda Efekaan hayır gelmedi nişan geldi fakat gelen bir bebiş yok🙄 37 de bir cm di ilerlemiyor olduğumuz yerde duruyoruz🙅🏻♀️
Bseda Hatice4446 benim 37 de bir di zaten 37 den sonra olan doğum normal kabul ediliyor erken değil 38 de de 2 olmus ama ilerlemesi gerekirdi bu şekilde giderse Sezeryana alacak 39 da boşuna 40 ı beklemeyelim dedi