Nevnev Arkadaşlar, 37 bitmek üzere bebeğimin kafası sağda ayakları solda. Bu durum sezaryen sebebi diye biliyorum. sizce dönebilir mi, artık geç mi?
Mavilotta Nevnev aynı ben… Baş aşağı duran bebek 37de gittiğimde yan duruyordu. Doktorum normal doğum istiyor olsaydın hakkını kaybetmiştin dedi ama bilmiyorum geri döner mi
Deniz95 Nevnev bende 35 haftalık gebeyim 32 de baş aşağı dedi sonra da sormadım nasıl pozisyonu diye ama ben hep yan duruyormuş gibi hissediyorum kafa sol kasıkta oluyor genelde bacak sabah kalktığımda yukarda hareket edince sağ tarafta oluyor
Masalannesii Nevnev 1 hafta önce kontrolüm vardı benimde 32 haftalık hamileyim bebeğim yan duruyormuş ilerleyen haftalarda değişiklik olurmuş doğum pozisyonuna girermi acaba🙁
Nevnev Mavilotta normal doğum hakkımızı kaybettik yani öyle mi ☺️ Neyse, hayırlısı. Sizin tam kaç oldu. Benim 36+6
Eylulunannesi-2 Mavilotta bana şeklyle igli bişey söylemdı henüz 35 e girdm ama ne zmn söyluyor yada belli oluyorki.
Nevnev Deniz95 benim de 35 te tam baş aşağıydı, muayene odasından çıktığımız gibi yan döndü sıpa 😁 ama sizin daha vakit var gibi sanki döner belki
Alya_7 Deniz95 ben geçen hafta gittim doktoruma sordum baş aşağı dedi.Ve hep sizin gibi ayaklarını sol tarafımda kafasını da hıçkırığı için hep sol alt kaşıkta hissediyorum.Bu şekilde olmasına rağmen doktorum başı aşağıda dedi bana.
Nevnev minikserce00 ya bebeği döndürmek için falan hareketler var aslında internette ama doktorum çok tehlikeli onlar dedi kordon dolanabilir dedi, cesaret edemedim. Anasına bi kıyak geçse de kendi dönse
Menfiye_01 minikserce00 33 haftalık Ken gıttım doktora kafası assagı da ydı dogum pozisyonunda yanı ama bazen ıkı taraftarda sertlik hıssedıyorum bazen vajınama atıyor tekmeyi hala aynı pozısyonfamıdır yanı degısır mı kı sızce
Nevnev Eylulunannesi-2 o söylemezse sen sor nasıl duruyo kafası nerde diye. Bana da söylememişti kendim sordum
Eylulunannesi-2 Nevnev 34 te gittm en son yüzünü görmeye calsyorduk kasıklarıma dogru baktı bende kafası ordamı dedm evet dedi okadar. Gttgmde sorayım. Ama dönmş dönmemş hiç bsey demedi. 36 da gel nstye grceksn dedi
Nevnev Masalannesii var daha zamanın ya girebilir tabi. Geç kalmışsın gibi düşünme. Biz 38 olcaz geç kalanlar varsa onlar biziz 😁
Minik_kuzularim Biz 38deyiz hala çapraz yatıyor 😊 doktorumuz dönmez falan birşey demedi yarın kontrolumuz var
Nevnev Minik_kuzularim aaa yarın ne diyecek acaba. Ay yarın yazsan ya bize benim de çarşamba kontrolüm ☺️ Muhtemelen senin yarın bebeğin şekline ve durumuna göre doğumla ilgili bişiler söyleyecektir
Nevnev Minik_kuzularim gittiniz mi kontrole doktor bişi dedi mi bebek duruşu ve doğum şekli hakkında. 😍
Masalannesii Nevnev inşallah sizin Bebiş döner normal doğum pozisyonuna 🤲bakalım artık ilerleyen haftalarda belli olur bebegin hangi pozisyonda olacağı hayırlısı artık 🥰
Nevnev Alya_7 ya evet benim de öyle oldu. Kafa aşağıda dedi hatta yüzünün fotoğrafını o yüzden veremicem dedi. Ama bebeğin sivri sivri sol tarafımdan ayakları çıkıyo. hıçkırıyo sağ tarafım inip kalkıyo 🤷🏻♀️
Alya_7 Nevnev squat,merdiven inip çıkma,yürüyüş,perine masajı yapıp duruyorum her gün 😬 normal doğum istiyorum inşallah kanala da girer de hayırlısıyla 🙏🏼 Sağ Salim alalım bebişlerimizi kucağımıza 🥰