Bsra_Ahmt Ylmzhvv bebegnizi daha çok hangi tarafınızda hissettiniz ilk başta sağ veya sol cinsiyeti belirliyor diyorlar da
Biranneadayiiii 14 haftalıkken öğrendim kesin kız dedi doktorum 😊 banada bu sene kız senesi gibi geliyor ama bilmem nasip hayırlı sağlıklı evlatlarımız olsun insAllah 🤲🏻☺️
Kado87 Bende 12 haftalik hamileyim 1 tane 20 aylik oglu. Var 2.bebegimi kiz istiyorum ama etrafimda kiza hamile 1 kisi yok erkek senesimi diye dusunuyorum insallah kiz senesidir😃
81akmnfgn Kado87 bu sene kızı olanın kızı oğlu olanın oğlu herhalde kızda erkekte birsürü var etrafımda ama dedigim gibi kızı olanın kızı oğlu olanın oğlu oluyor 🥰
Mucizebeklerken1 Mavisehir bizim 13 haftada belli oldu kızımız 18 haftaya girdik hala değişmedi ve gerçekten bu sene kız senesi 😍🌸
Bsra_Ahmt Ylmzhvv bende 11 haftalık hamileyim hep solumda ağrı oluyor genelde ara ara orda olduğunu hissediyorum bu perşembe gidecem hastaneye 11+5 günlük olacak cinsiyeti soylermi bilemedim
Ylmzhvv Bsra_Ahmt her doktor soylemıyor bende bel agırısı çok oldu erkek bebeklerde bel agrısı çok oluyor genellikle
Cananq123 Ylmzhvv minnakanneeee bende 13+1 im aynıyız canım dün gittim doktora ama şu anda bişey söylemek için çok erken dedi
Merbube Mavisehir 12. Haftada erkek dedi 3 haziranda randevum var. 18 haftalık olduk. Bakalım değişecek mi ☺️
Mavisehir Benim içimden hep kız geçiyor çünkü kız ıstoyorım Bir kızım bir oğlum var bir kızım daha olsun inş