Bizde 34+1 olduk kızımla bgün kontrol vardı
ters duruyordu inşalah düzelmiştir derken doktor düzelmiş ama bu kafayla çok sevinme dedi 😂 koca kafalı bir kız 3 kg olmuşuz bi anda gelişimi arttı doktor her an gelebilir gelişimini tamamlamış diyor sanırım bizde hazirana kayıcaz bu gidişle 🥰