Uerdem çok iyi gelmiştim. Gebeliğimi öğrendiğim günden beri Hindistan cevizi yağı kullandım. 2 aydır bio oil kullanıyordum. Ama çok geriliyordu. Aldığım tüm kilo karnıma, karnım da tamamen karşıya doğru gidiyordu. Yayılsaydı belki çatlamazdı. Bir de Mardin’de yaşıyorum. İklimi aşırı kurak. Normalde bile vücudumuz hep kururdu, hamilelikte de etkiledi tabi. Çok üzüldüm ama napalım Allah başka dert vermesin. 🥰