Nezaaal Aynıyız nerdeyse bizde 33+6 olduk bu gün gittik kontrole 2550 olmuş iki hafta önden gidiyomuş oğluşum şeker kontrolü yapalım dedi doktorum aslında şimdiye kadar bi problemim yoktu şekerle ama bir hafta boyunca açlık tokluk yaptırcam makinasını aldık bu gün bakalım hayırlısı ☺️