Nezaaal bizde normlde 35 iz bizim prensesde 3 u görmüş 36+1 olarak gidiyor..
Hanım 36 yi bitirmis 37den bile gün almış 😁😁 bizimde doktoe bugün artk patron bebek her an bekliyoruz hayırlısı olsun dedi bakalım..
Suyum falanda sınırda fazla bizde ayni durumdayız..