52aysun yapmayın bence dışının kokusu ve tadı çikolata gibi… ben bir kere içecekken yere düşürdüm, sonra çöpe atmadan onu merak edip kestim kesmez olaydım iğrenç balık kokuyor 😂😂 tiksinir içemezsiniz.. bende zor içiyorum ama bol su ile boğazımda ileri attırarak falan gitmesini sağlıyorum