52aysun hic sanmiyorum oyle kullanılabileceğini hiçbir ilac ici açılıp içilmiyor emilimleri farklı zehirlenmeler oluyor çiğneyerek dahi içilen ilac zararlı.corbaya koy kaşığa oyle yutabilirsin,suyun içine at bardağa hızla suyu ic o sırada gitsin falan yutamayanlsr boyle yapiyor genelde