Oznesiz 28. Haftamdan beri erken doğum riskim vardı ilaç kullandım 34. Haftaya kadar gelebildik çok şükür 🤲🏻 Ödemim aşırı arttı ve yüzüm aşırı derece şişti sabahta akıntım gelince doktora gittim idrar verdim o şekil protein tesbit edildi .. Ama kötü düşünmeyin doktorunuza danışın belki bi ilaç bişey verir