Zezeeeyyldrm gecen hafta gittim, bolca su iç, bir yerinde şişlik oluraa, tansşyonun cıkarsa gel dedi yolladı baska bısey demedi ,tansiyon aleti aldım gayet normal şükür,şişliğim falan da yok, e nabızdan baktım ocak ayında da cıkmış , ayaklarım üşüyodu dün aklıma takıldı bi bakayım dedim neler neler 😔sabah tekrar idrar verdim protein gene aynı lökosit artmış, o yğzden diyorum idrar yolu enf dan mı acaba🥺