Ada_cn Writebirds korse tayt alın derim ben şahsen tamamıyla topluyor vücudu pişman olmazsınız 👌🏻normal korseler alt karın için kasık bölgesine kadar inmeliki anca öyle etkisi olsun e o zaman da nasıl oturup kalkacaksın zaten oraya kadar indiğinide sanmıyorum.
Writebirds Ada_cn anladım benimde aklım korse tayt gidiyor daha uygun normal korse almak istesem yamuna ın askılı olanlar varya onu istiyorum oda pahalı şimdi alamam yani, dediğin gibi bacaklarımıda inceltir korse tayt galiba korse taytı alıcam
seymasagaslan Writebirds doğumdan bir ay sonra falandi galiba ben normal doğum yaptım oturup kalkamadim uzun süre ama sonraları giymeye başladım birden inceltti şimdi 6 aylık kizim eskisindende zayıfım bide piskolojik olarak kendimj çok çirkin hissediyordum bu iyi gelmişti 😂😂
Writebirds seymasagaslan bende doğumdan sonra almayı düşünüyorum doğumdan sonra verdiğim kiloya göre normal veya tayt korse alıcam bakalım 🤣