Ada_cn hımm henüz belli değil ama normal düşünüyorum, korse tayt daha mı mantıklı, bende onu düşünüyorum diğer korselerde alt karına etli ediyor mu, zaten sarkan toplanması gereken yer alt karın, kilodan çok dert yanmıyorum halem 38 giyorum, şimdilik korse tayt mı tercih etmeliyim duruma görede diğer korse den mi alsam birde korse taytlar beli de inceltiyo mu