2.440 gram olmuşuz doktorumuz başından beri boyu asla söylemiyor anlamıyorum neden 🥺
Neyse bir haftadır ara ara gaz ağrısı yaşıyorum dedim hemen nst aman erken doğum olmasın dedi çektirdim zerre ağrın sancın yok gidebilirsin dedi ama ben arada yaşıyorum bunu anlatmak zor neyse 37 haftaya gel dedi 3 hafta sonra taaaa 😣 öyle işte sizde ne var ne yok