Arzum1 ben bebek sahibi olmaya karar verdiğimde önce doktora gittim. Sorduk eşimle biz bebek sahibi olmak istiyoruz bir sıkıntımız var mı folik asit kullanalım mı diye gittik. 4 yıldır da korunuyorduk. Doktor ultrasonda polip gördü ve alalım ortada duruyor bebeğin olsa bile düşük ve kanama riski yaşarsın dedi. Adet olunca gel alalım dedi ben de aldırdım çok kısa bir operasyondu, genel anestezi oldum. 2 ay sonra hamileydim. Olumlu bir hikaye yazayım size istedim.