gmzns Çok yorulunca,ayskta kalınca yaşıyorum bu sıkıntıları belki seninde ondandır dinlen uyu bol bol
kedidirokedi Esialp bende de var 38. Haftadayım baskı yapıyor bebek o yüzden sürekli tuvaletim geliyor birde azda olsa sanki saatlerce tutmuşum gibi bir his oluyor