Alii Buseninannesi_21 Benim ki 1 hafta oldu kontrolüm 28 haftalıkta muayene oldum 1+334 grm geldi benim bebek
Elf3535 Buseninannesi_21 bende bugün kontrole gittim 1.150 gramdı 28+1 im bende kilosuda 28+1 cıktı benimkinin bacak boyu sadece 1 hafta geriden geliyor ama babasida minyon🤣
Buseninannesi_21 Elf3535 Evet doktorumda öyle dedi minyonsun zaten belki ondandir dedi esimde minyon bende zayif uzun boyluymuşum acaba genetik mi diye dusunmedin değil.
Kadze Buseninannesi_21 olması gereken o haftada 1000-1200 diye geciyorken neye göre geri dedi acaba doktor karın çevresi yada baş çevresi diye belirtse tamam ama kiloya göre yorum yapması tuhaf olmuş kiloya dgl ölçümlere göre söylüyorlar çünkü
Buseninannesi_21 Kadze boyu normal dedi kilosu 1 hafta geri dedi diğer karin veya baş ölçümü ile ilgili bir şey demedi.
Busecnr40 Buseninannesi_21 28. Haftamda benimde o civardaydi ölcümlere gore 1 hafta geri diyolar ama gayet normal ilerleyen haftalarda kendi gununu yakaliyo icin rahat olsun💖
Asil_Egem Buseninannesi_21 canım ben yeni gittim 27+2 ydi kilo 1018 gram boyu 32 cm dedi uyumlu haftasıyla güzel dedi🥰
busra4606 Buseninannesi_21 Buseninannesi_21 bende 28+1 im cumartesi kontrolüm çok merak ediyorum ama bir hafta sıkıntı yaratacak bir durum değil demişti bana doktor hiç yaşamadım ama sormuştum bir keresinde
Buseninannesi_21 busra4606 Evet sorun değil 2 haftaya kadar normal de işte yinede tedirgin oluyorsun canim Allah sağ sağlim kucagimiza almak nasip etsin. 🌸
irorkay Buseninannesi_21 benim 28+1 de 1350 gr 39 cm idi normal dedi sizinki de normal aralıkta zaten. Düşük değil ki
Buseninannesi_21 Crnbdk Çok ilginç gerçekten işte herkes normal diyo aklimda acaba da sevmiyorum normal ise neden böyle dedi ki doktorum 😕
Buseninannesi_21 Alii Peki bunun için doktor değistirilir mi bugün pek ilgilenmedi gibi geldi normal de pozitif birisi ve normal olduğu halde 1 hafta geri dedi. 🙄 ister istemez moralim bozuldu buna.
Alii Buseninannesi_21 Cnm sana kalmış birşey eğer memnun değilsen değiştire bilirsin illaki tek 1 doktor olacak değil başka doktora git bi belki kendine daha iyi gelir