Merhaba ben 28+1′im bugün rutin kontrolüm vardi kilosu 1.120 gram boyu ise 37 cm dedi kilosu için 1 hafta geri dedi sizinkiler kaç kiloydu bu haftada eşim ve bende minyon tipliyiz ondan olabilir mi acaba ve enfeksiyonum olduğu için idrarimda biraz protein kacagi varmis arada saglik ocagina ölçtürücem acilde tansiyonum normal cikti ama kilom fazla cikiyo anlayamadim nedendir acaba?