morsunbul95 Hanimlar merhabalar, Pendike yeni tasindik 2,5 ay olucak. Buralarda bildiginiz iyi bir kadin dogum dr varmi. 2 bebegime hamileyim ve riskim var. Memnun kaldiginiz hastaneye yada dr varsa yardimci olurmusunuz
Aysenursgr morsunbul95 bende sancaktepede oturuyorum ama ataşehirde Alle kliniğe gibiyorum. Çok memnunum daha önce pendik medical parka gidiyordum maalesef o bebeğimi kaybettim ama hiç memnun değildim. Buradaki ilgiyi gördükten sonra kesinlikle hastane değil kliniğe gitmedinizi tavsiye ederim ❤️
Dilara-ebe morsunbul95 Kurtköy ersoy hastanesi Dr. Esra hanıma en baştan beri takipliyim Çok ilgili bir doktor,çok memnunum şuanda 31.hafta içindeyim Muayene ücreti 150 lira Eşiniz veya siz kamu çalışanı iseniz indirim uygulanıyor
Nessliihhaann Merhaba bende pendikte oturuyorum ama doktorum maltepede kendisi aynı zamanda hem prof hemde yüksek riskli gebelik takibi yapıyor. Maltepe üni. tıp fak. Hast Aygen Çelik muayene ücreti 280₺ bilgin olsun. ben doktorumdan çok memnunum gidersen eğer memnun kalacağını düşünüyorum
lentil Nessliihhaann aa bende aygen hocaya gidiyorm. Kaç aylık sizinki doğumla ilgili konuştunuz mu hiç
morsunbul95 Aysenursgr alle klinigin birde bebekler icinde bolumu var. İnstagramda bir cocuk dr orda calisiyor cok memnunlar. Riskli gebelik oldugundan cok iyi bir dr aratiriyorum. İlk dogumunda nerdeyse ölümden döndüm
ZumrutHanim Aysenursgr memnun kalmadınız sanirim dimi ben neslihan alana gitmistim devam etmedim baska hekime gittim baska hastanede
Aysenursgr ZumrutHanim hiç memnun kalmadım aşırı hızlı konuşuyodu ezber yapmış gibi asla içimi rahatlatmıyodu. Hastanede genel olarak sevemedim kanamam var acı çekiyorum sıra bekledim öncelik vermediler. Vs bebeğimi kaybettim sonrasında doktorum asla ilgilenmemişti. Şuan yaşadığım gebeliktede bir kez kanamam oldu yeni doktor gecenin 4 ü uyumadı bekledi beni ertesi gün aradı sordu içimi rahatlattı çok şükür şuan sağlıklı ilerliyo doktorun psikolojik olarak sizi yönlendirmeside çok önemli.
Deleted5544 morsunbul95 geçen yıl doğum yaptım ama duyduğum Kadarıyla normal doğum 3000, sezeryan doğum 3500 liraymış. Muayene 140 tl