poyrazinannesi3547 Kızlar ya 7+2 de gttm ilk defa o gün gördük bebişi kalpte atıyor dedi ler ama ben duymadım 2 kere sordum atıyor mu kalp dedim evet dedi doktor bna neden dnletmedi acaba endişeleniyorumda 12 haftalık olunca gtcem yine
Dilay24 Snmgrbz yok kalp atışını sormuşsunuz ondan kalp atışındaki ölçüyü yazdım. 🌸 Aminn. Rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallah 😇🌸🤲