zumraylayolculuk_1 Tugce11 Ben kendime inanıyorum aslında sezeryan beni daha çok korkutuyor Allh büyük bilmiyorum ne yapacagimi
zumraylayolculuk_1 bagdat Bana doktorum dediki son dk bana sezeryan deme yaptirmam dedi 😑biraz dişli biri de öyle olması güzel bir şey aslında inşallah yapabilirim
zumraylayolculuk_1 Metehan18 yaparım demi herkes yapıyor acı illaki olacak sonuçta yaa aslında yatakta baktı doktor belki catalda dahami kolay olurkudi
zumraylayolculuk_1 Metehan18 yaparım demi herkes yapıyor acı illaki olacak sonuçta yaa aslında yatakta baktı doktor belki catalda dahami kolay olurkudi
Cemrece zumraylayolculuk_1 Canim niye sıktın o kadar kendini ben de gecen hafta oldum dayanilmicak gibi degil inan. Burda okuduklarinada inanma. 2 dk lik bir islem kapa gozunu derin nefes al tmm bitiyo.
bu-relives12 zumraylayolculuk_1 bende bugün oldum derin bir neden al gerçekten korkucak bişey yok. Tabi bizim için söylemesi kolay. Allah yardımcın olsun. İnşallah olabilirsin
MihricanA zumraylayolculuk_1 Kasma kendini 2 dklik bisey burda yazılanlar yüzünden bosuna stres olmuşsun