39+4 bugün çatı muayensi yaptı doktor ama izin veremedim çok sıktım kendimi hep okuyordum yorumları falan kendimi cesaretlendirdim ben vajinusmus tedavisi gördüm iki yıl önce eşimle ilişkide şimdiye kadar zorlanırım ama daha iyiyim normal doğum istiyorum sezeryandan gözüm korkuyor baya çünkü bağırdım muayenede doktor izin vermedin catin iyi görünüyor aslında ama açıklığa bakamadım Perşembe bir daha bakacam böyle yaparsan normal doğum yaptiramam da dedi karar ver düşün dedi moralim çok bozuldu hala kotuyum izin vermeyip normal doğum yapan varmi acaba