Sevdaelmc Merhaba arkadaşlar nasıl gidiyor belirtiler başladı mı sizde ben şuanlık iyiyim şükür bulantı vs yok hiç sizlerin nasıl 🥰
Sakinem212 Sevdaelmc 2 günd0r başladı 6+1 olduk koku rahatsız etmiyor ama sürekli öğryrm limonata iyi geliyor kendime ev yapımı yaptm arada içiyorum sudan midem bulanıyor saçma bir şekilde soğuk içebiliyprum az az gelde bu bulantıya yemmek yap 😒
MMmommy Sevdaelmc aman nazar etme ben de bişeyim yok diye geziyordum 6da bi başladı perişan oldum ikaca başladım. inşallah olmasın da bulantın
Sevdaelmc eren88 benim iki gün önce en son 942 idi ondan sonra baktırmadım artık yeterli dediler canım
Sevdaelmc Sakinem212 canım tez vakitte geçer inşallah bulantıların ben daha yeniyim ondan birşey hissetmiyorum hiç 😇 keseyi göreceğim inşalllah perşembe günü 🥰
Sakinem212 Sevdaelmc bende perşembeye randevu aldm keseyi görmedim daha kalp atşını duyarız umarım 2 gebeliğim ama işte insana endişe ediyor betamda düzenli arttış oldu o yüzden kendimi korkutmuyorm.
Sevdaelmc Sakinem212 canım bende çok tedirgin oluyorum bazen ilk gebeliğim betam şükür beklenenden daha iyi arttı ama yine de insan tedirgin Oluyor 😇
Sakinem212 Sevdaelmc benimde betam beklediğimden yüksek oldu 770 çıktı 2 gün sonra 1776 çıktı aile hekimi gayet iyi demişti 2000 üzeri kese gözükürmüş şimdiden heyecanlıyım 😍ona isim bile taktım mercimek diye
MiniMiniKus 10.haftaya gireceğiz inşallah Ama 2 gündür ishal durumu var Normal mi bilmiyorum Sizlerde de oldu mu hiç
Sevdaelmc Sakinem212 ay canımm inşallah güzel sonuçlar alırız benimde 172 den 942 çıktı ondan sonra baktırmaya gerek duymadılar inşallah görürüz güzelce keseleri 😍