Zehraaa98 sagol canım kasılmam aslında cok olmadı benimde 37.haftada 2cm acılmam vardı 39.haftada dogum yaptım senin suan sadece yapacagın yürüyüş merdiven inip cıkmak bunlar acılmayı kolaylastirıyor sancıların basladıgını kendin anlıyon zaten normal bir agrı degil girince gecmiyor ve aglama derecesine geliyon dakikasını takip et bes dakikada bir girmeye baslayınca dogum baslamıs oluyor benim ilk 15dakikada bir giriyordu sonra sıklastı bes dakikada bi girdi ve dogum oldu öyle😇