AnnelikHayali https://www.hizliresim.com/izr9ebv kızlar merhabalar. Dün çok moralim bozulmuştu hala test çizgisi yeterince koyu olmayınca. Aslında artık yapmıcam demiştim, bırakmıştım. Bugün bir kurt düştü içime, yine yaptım. Acaba son testim yumurtlama göstergesi midir yoksa daha mı koyu olmalıydı? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlarımdan cevap bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Sdtcnts AnnelikHayali kaç gün geciktin? Ben 5 gün gecikince benim de çok koyu değildi sizin 8 veya 9 a benziyordu
Melisaalagoz AnnelikHayali canım bende önce rabbim in sonra bu test sayesinde hamile kaldım ovulasyon testinde cizgi hafif te belirse yunurtlama şansın var koyulaştıkca daha yüksek şansa geliyor bugün şansın yüksek bu üç dört günü iyi degerlendir ben birinci ay tutturamadım ama ikinci ay böyle hamile.kaldım
Elifcc AnnelikHayali benim ayni böyle oldu geçenlerde post açmıştım hatta adetime 4 gün kala çatlama anca oldu eğer adetin yakınsa ve niye yumurtlama şimdi diyorsan benim gibi geç yumurtlama görmüşsün mutlaka değerlendir
AnnelikHayali Sdtcnts geciktin derken adet gecikmesinden mi bahsediyorsun yumurtlama gecikmesinden mi anlayamadım. Ona göre cevap vereyim.
AnnelikHayali Nrsima inşallah öyledir. 🙏🏻 Bir yandan Ebru hanımın sayfasındaki testlere bakıyorum. İkisi de kıpkırmızı, pil yapan yumurtlamalar var hatta. Kendininkini bakıyorum, bordoya yakın bir renk var ama koyuluk oranları yakın. Umutlandım böyle görünce.
AnnelikHayali Melisaalagoz öyle mi diyorsun? Adet programı yüklü telefonumda. O uygulamaya göre dün adetime 14 gün kalmıştı ve yumurtlamamın dün olması gerekiyor diye görünüyordu. Dünkü testte silik görünce moralim bozulmuştu. Hatta bir daha yapmayacağım demiştim. Bugün dayanamayıp yaptım ve böyle görünce umut belirdi açıkçası. ☺️
AnnelikHayali Elifcc evet adetime 12-13 gün kaldı. Yumurtlama olmayacak bu ayda deyip umudumu kesmiştim dün. Bugün böyle görünce biraz mutlu oldum. 🙂peki sen güzel haberi aldın mı?
Gamzeeek AnnelikHayali kuzum ilk önce Allah işallah gönlüne göre verir senin bugünkü övülasyon testinde gördüğüm kadarıyla yarın daha koyu yani yarın yumurtlama günün ollacak muhahlak ama bugünü de değerlendir derim benim sağlık ocagındaki ebem yumurtlama gününden bir gün önce de değerlendir mutlaka demişti seninki koyuya iyice yaklaşmış büyük ihtimal ya yarın ya birgün. Yumurtlama olacak ve dha koyu çizgi göreceksin bennce pes etme ben ilk tabikide Allah’ın izniyle sonra bu ovülasyon testiyle hamle kaldım geçen hafta hamile olduğumu öğrendim işallah Allah gönlüne göre verir
AnnelikHayali Gamzeeek amin inşallah. 🙏🏻 Üç kaybım var. En son nisanda düşük yaptım. Güzel haber alabilmeyi çok istiyorum. Senin hamileliğin de hayırlı olsun. Rabbim zamanı gelince sağ salim kucağınıza almak nasip etsin inşallah. 🥰
Nrsima AnnelikHayali hayir ben kullandığım için biliyorum yeteri koyulukta çıkmış o ertesi güne iyice koyulasir siz değerlendirin mutlaka
Gamzeeek AnnelikHayali sana istersen adet takvimi uygulamamı verim ovülasyon testimden çıkan sonuçla o uygulamadaki aynıydı
Elifcc AnnelikHayali adet günümü bekliyorum bakalım ben adete yakın gördüm resmen yumurtlamayı sizin gördüğünüz zaman çok normal bir zaman değerlendirip bekleyin bakalım nasipse olur 💐
Melisaalagoz AnnelikHayali canım çizgi silik te çıksa orta şans oluyo değerlendir lütfen öyle pes etme
Zeysezer AnnelikHayali yarın testi tekrarla çatlamayı da gör canım. 15 gün sonra da test yaparsın. Dualarım seninle❤️
AnnelikHayali @KubraAydin Kübracım sen de bakabilir misin, sen de kendi ovulasyonunda pozitif görmüştün. Doğru yorumlama potansiyelin yüksek.
KubraAydin AnnelikHayali ayy evet canım yumurtlama , büyük ihtimalle yarın da böyle koyu olur sonra silikleşir çatlama olur bugünle birlikte 4 günü değerlendirmen gerekiyor çok önemli özellikle çatlama günleri de çok önemli 😘
AnnelikHayali Elifcc inşallah. Rabbim nasibimde varsa sağlıklı bir gebelik nasip etsin. 🙏🏻 Dilerim sen de yakın zamanda çok güzel haberler alırsın. Öğrendiğinde bize de haber edersen mutluluğunu paylaşırız. 🎈