Emregizem ben devlette kadın doğuma gidip sistemi açtırdım sonra da ordan perinatoloji bölümüne randevu oldum tabi sadece siyah beyaz olarak bakıyor ama para vermek istemiyorum sadece bi sıkıntı var mı yok mu onun için detaylı yaptırmak istiyorum dersen bence randevularını takip edebilirsin 🤷🏻♀️