Emregizem devlet randevu vermiyor bir aydın aşamaya çalışıyor gece gündüz aradım ama yok dayanamadım hastaneye gittim iyi değilim dedim doktor git sıra al dedi ve hastane boş kimse bile yok gelenler de benim gibi gelmişler 3 4 kişi sende öyle yap direk git doktorun yanına iyi değilim de bakar mecburen:)