Glsr_AKDNZ DilekAdekaErkara bizim ki kiz eşim bayramdan sonra bekliyo beni de stres yapiyo 😂 bakalim ins. Zamanini bekler 🤗
DilekAdekaErkara Glsr_AKDNZ bizimkinde erkek.bende bayramdan sonra olur diyorum ama bakalım.bizimkinin boynunda Kordon dolanması var o biraz sıkıntı yapıyo bende.belki sezeryan olur gibime geliyo.zamanda hiç geçmek bilmiyor.çokda heycanlıyım🤗🙏
Glsr_AKDNZ DilekAdekaErkara ins. Sag salim dunyaya gelirler. Sezaryen olacaksa erken olabilir sizin. Evet zaman hic gecmiyo banada 😄
Saliha0335 Papatyali benimde 137 gün var bende senin gibi zaman geçiremiyorum riskli gebelik olduğu için yatıyorum bide sürekli Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah