Saliha0335 Papatyali benimde 137 gün var bende senin gibi zaman geçiremiyorum riskli gebelik olduğu için yatıyorum bide sürekli Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Beybeybi Deletedmom57 75gün kaldi buyuk kavusmaya herkeslere hayirli ewlat nasip olmasini dilerim allah yardimcimiz olsun canlar 🌺
melike0710 SAT’a göre son 19 gün. ancak normal doğum istiyodum 2 gün önce gittiğimde doktor çatın dar kasılma çektiğinle kalabilirsin sezeryan öneriyorum dedi ben de kabul ettim çünkü doktoruma çok güveniyorum. bu sebepten son 11 gün 😍😍😍
DilekAdekaErkara Glsr_AKDNZ babada 17 eylül dediler ama 10 undan sonra beklemeye başlayın dedi😊 hayırlısıyla bi doğsalardı😀
Glsr_AKDNZ DilekAdekaErkara bizim ki kiz eşim bayramdan sonra bekliyo beni de stres yapiyo 😂 bakalim ins. Zamanini bekler 🤗