beybisi26 Haticecakirr Sağlık sorunlarıyla uğraşıyorum ne hayallerim vardı alışverişe çıkmayı bıraktım kapının önüne çıkamıyorum. 🙁☹️😣
Nuray-5886 Haticecakirr nasipse arya olucak 🐣 n’aptınız sizlerin haZırlığı bitti mi fıstığın adı ne oluyor
Haticecakirr Nuray-5886 adıyla yaşasın inşallah çok güzelll yok malesef ufak tefek bişeyler aldılar annemler ama biz hiç birşey almadık daha toplu alışverişe çıkcaz sanırım 😊 Kumsal olucak Allah’ın izniyle 🌸😍
Nuray-5886 Haticecakirr daha fazla ağırlaşmadan alışverişini bitir derim sayılı günler çabuk geçiyor 🤩 yoksa masraf daha çoğalıyor 😅
Premsescik Haticecakirr bel kasık agrisi anı harekette birden belime ağrı sokuluyor yinede çok şükür 2 yaşında kızım var onun peşine kosturmak yoruyor kıyafette kızımdan kalanları bidaki ay yikicam bı kaç eksiğim var onlarida aldıktan sonra çantamı hazırlarım inşallah 😊
Cansutkn-12 Bizimde 10 Eylül ben acelemi ettim bilemiyorum ağırlaşmadan erkenden herşeyi hazır olsun dedim bi oda takımımız kaldı onu da bu ay içerisinde alacağız evimiz boyanıcak oğlumun odası boyanıcak haftaya 🥰
Haticecakirr Cansutkn-12 maşallah herşeyi hazır demek ki miniğin bence acele etmemişsiniz yani zaten 3.5 ay falan kaldı biz biraz ağırdan alıyoruz 😂
Busra333 Haticecakirr Haticecakirr çok şükür güzel canım eylülde doğum insallah heyecan çok uykusuzluk dorukta :)
momof3 Haticecakirr 26+4 çok şükür 🙏🏼 Pek iyi geçmiyor bu ara aşırı bulantım baş dönmem ve reflü var 🥺🤢🔥 Günaşırı B12 iğnem var delik deşik oldum.Birde evde 2 miniğim var ilgilenmem gereken. Henğz hiçbir hazırlığımız yok beşik bebek arabası küvet falan var zaten sadece kıyafet alacağız 30. Haftadan sonra
Ervam_123 Haticecakirr Biz 22+5 haftalık olduk daha pek bisy almadm ama artk yavaş yavaş almayı düşünüyorum