23+6 yız bugün bakalım yarın hangi meyve olacağız. Çok şükür gayet iyi geçiyor. 16+4 de net cinsiyetini öğrendik oğluşumuz geliyooorrr. bir çok şeyi hazır sayılır yiğenimden kalan şeyler var onları kullanacağım çok da yeni bir şey almak istemiyorum ama hevesleniyor insan. Bir kaç takım ve arabasını aldık. tahmini en geç 29 Eylül dedi doktorumuz.