Elifmstf bugün Nisa hastanesine gittim. Doktorla görüştüm bu haftada gelmemin sebebi normal doğum istiyorum hayırlısıyla kendi doktorum normal doğumu pek önermedi bebek iri die tamam dedi muayene etti Altan bebeğe baktı ultrasondan 2 kez nst girdim. Bana söylediği şey çatın dar degil 40 haftayı doldurmuşsun sancın vs açılman yok pazartesi gününe kadar hergün gel muayene edicem normal istiyorsun DİE pazartesinden sonra sezaryen olma ihtimali var kireçlenmeye başlamış plasenta hergün bol egzersiz yap dedi açılma olana kadar böyle yani hayırlısı bakalım bende merak ediyorum artık nasıl olcak. Sarılık az da olsa her bebekte oluyor nerdeyse dikkat et kendine de bebeğe de Allah’ın izniyle bir problem olmaz sevindim senin için herşeyin yolunda olmasına 🌸😍 annelik çok yakışmıştır merak ediyorum seni de bebeğini de vatana millete hayırlı evlatlar olurlar inş 💋