Kızlar hala hiç bir belirtim yok sancı vs yok, bebeğimin kilosuda gayet iyi maşallahı var 4 kiloya yakın, benim sorum meryem ana otu doğum başlatır mı ? Yani sancı olmadan dualarla suya koysam açılma sağlar mı sizce bilgisi olan söylerse çok memnun olurum 😌🥰