momof3 Hatice1803 Verdiğiniz örnekte a anlattığım şeylerle hatta mantıkla bir alaka bulamadım.Sizin annenize denk gelmemiş olabilir mi acaba?
Hatice1803 momof3 sizede kötü bi olay denk geldi diye herkese denk gelecek diye birşey de yok evde ebeyle doğum yapan bi çok tanıdığım var hatta boynuna krdun dolanmış halde doğan bebekler bile olmuştu evde müdahale etti hemen hiçde birşey olmadı işin ehli bi eve bulundu mu Allah’ın izniyle hiçbirşeyde olmaz kendinz kötü bi olay yaşadınz diye evde Doğum yapmak isteyen insanları kınayamazsnz 🤭
Inci3434 momof3 cografya da nufus konusundan yola cikarak ( ben bisey demek istemiyorun yani, kitaplarda hatta sinavlarda bile sorulan sorularda yer alan bir bilgiye dayanarak bu yorumu yapiyorum) 16 dogum yapmis bir insanin sosyo ekonomik seviyesi ve egitim seviyesi bellidir. Ve bu ortamda yetismis kisiden de bilim isiginda biseyi kabullenmesini beklemek bence sacma :)
momof3 2bebek3gebelik oldu canım.Eninde sonunda öleceğiz diye tedbirsiz cahilce iş mi yapalım? Ne kadar ilkel düşünüyorsunuz yahu.Elde imkan varken tedbirsiz iş yapıp çocuklarını annesiz bırakma ihtimalini göze alan,buna cesaret eden kafaya bak.Ve müslüman söylüyor bunu.Evde ebenin olmasının hiçbir faydası olmaz hanımefendi bilmeden konuşmayın bari,komik duruma düşmeyin.Hastanede napıyorlar size çok merak ediyorum.
yelizyeliz Eminos123 ultrason ışın vermiyor yalnız ses dalgaları ile çalışıyor. Bebeğede herhangi bir zararı yok. Bilmediğiniz konularda bu kadar emin konuşmayın.. 15 yıllık yenidoğan yoğun bakımda sorumlu hemşirelik yapıyorum. Bebeğinizin entübeye ihtiyacı olursa eğer o iki dakikalık mesafede hayatını kaybeder.
momof3 2bebek3gebelik Bu Müslümanlık değil geri kafalılık.Haberiniz olsun.Ayrıca ever bu cahil düşünceye savaş açıyorum,Elhamdulillah Müslümanım ve haşa Allah’a şirk koşmuyorum! Bunla nasıl itham edersiniz burda hakkında hiçbir şey bilmediğiniz insanları ?!!!!
yelizyeliz momof3 böyle düşünen her şeyi dine bağlayan insanlar yüzünden ülke bu halde zaten. Okumadan, araştımadan körü körüne bağlanıyor yobazlar. Bende müslümanım ama açıyorum okuyorum. Önce tedbirini alacaksın sonra tevekkül edeceksin. Tabiki hastanede de bebek ve anne ölümleri oluyor ama en azından her müdahale yapılmış oluyor. O kaderdir. Ama sen bilime karşı çık sonra Allah büyük de daha neler görecek bu gözler🤣
momof3 Kuben Allah’a emanet diyorlar,tedbir yok bir şey yok.Aksini savunanları da şirk koşmakla itham ediyorlar işte.Doğum yapanları yiyorlar hastanede heralde 🤦🏻♀️
momof3 Duran2021 HavvaMerve sedaa_aa Allah aşkına böyle cahilce postlara izin mi verilecek koskoca platformda ben buna göz yummayacağım ya.Kimse kimseyi teşvik etmesin bari değil mi?? Moderatör falan yok mu etiketler misiniz lütfen kalksın şu saçmalık??
momof3 yelizyeliz “OKU,YARADAN RABBİNİN ADIYLA OKU!” Demiyor mu Rabbim Bize?? Niye hep yanlışa körü körüne inanmak neden? Ben bu düşünceyi asla anlamıyorum.Yaşadıklarımdan örnekle bir şeyleri anlatmaktan da asla yorulmayacağım.Allah’ın bize verdiği can ve akıl var.Aklımı kullanıp daha fazla canların yanmaması için uğraşacağım.
yelizyeliz whitedream yaa gördükçe müdahale etmeyeyim dedim ama yorumları okudukça kan beynime sıçradı🤣
yelizyeliz momof3 ah canım sırf sorguladığım, aslını öğrenmek istediğim için dinsiz diyen bile oldu bana. Fakat başı secdeden kalkmayan insandan daha çok şey biliyorum. Onlar sadece körü körüne inanmaya alışkınlar. Ya bir sorsana neden? Kuranda ne yazıyor, kader nedir, bir insan olarak ben ne yapmalıyım. Boş gelmiş boşta giderler🤣
Biryolcu momof3 gerçekten parmaklarınıza sağlık. En başından beri en kibar en güzel şekilde uyarmışsınız ama konu nerelere çekilmiş okurken çok sinirlendim. Her şeye karşı olan kesim beni çok geriyor artık. Bu arada çok geçmiş olsun umarım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız
momof3 yelizyeliz ayrıca bak ultrason bebeğin suyunun derecesini artırıyormuş 🤦🏻♀️🙈 Aman diyeyim ha! Öyle doktora gidip ultrasona falan girmeyelim arkadaşlar(!)
momof3 Kuben Maalesef bunda anlamayacak hiçbir şey yok aslında sadece karşı çıkmak için yazıyorlar sanırım.
yelizyeliz momof3 ya benim riskliydi gebeliğim 25.haftada açılmayla serklaj oldum 33.haftada acil doğuma alındım. Ve bu süre boyunca haftada 2 defa ultrasona girdim. İyi ki de girmişim yoksa bebeğin kalp atışının yavaşladığını ben anlayamazdım. Doktorumada sordum doğumda “hocam su sıcak mıydı diye🤣🤣” kaynar suda duruyormuş bebek hay Allah🤣
Kuben momof3 Genelde böyle bir grup var folik asite, vitaminlere, sezaryene, aşıya, tedavilere karşılar. Her şeyin doğalı elbet güzel ama artık doğal diye bir şey yok hele ki yaşadığımız yerlerde bunu yapabilmek mümkün değil keşke bunu anlayabilseler.
momof3 yelizyeliz Allah ıslah etsin ne diyeyim artık.Bebeğin simdi nasıl Peki her şey yolundadır inşallah?
Pelinbyrktrlr Kuben Sezeryan insanlık suçu diyen bir parlak zeka vardı önceki gün yazdıkları beni gerçekten şok etmişti…