2bebek3gebelik afedersiniz de nasıl oluyor da şirke girildiği kanaatine varabiliyorsunuz ?? Bu ne cüret ? Kimse hastanede kesinlikle bir şey olmaz dememiş. Evde doğum fikrine karşı olanlar da yargılamadan güzelce iyi niyetle uyarıda bulunmuşlar. İnşallah herkes nerede hangi koşulda olursa olsum sağlıkla kavuşur yavrusuna. AMA önlenebilir bir durumun sebebiyet verebileceği kalıcı hastalık Allah korusun belki de ölüm halinde bir anne kendi kendini yemez mi ömür boyu “keşke” diye? O ihtimal hiç çıkar mı aklından ? Bilimi, sayısal verileri, oranları yok sayamazsınız. Din, aklı ve bilimi yok saymaz.