Glhnttr doktorun en iyisini bilir canım senin gebeliğin nasıl ilerliyor dediğin gibi ona göre bi ilerleme süreci yaşıyorsun benimde bebeğimde hafta geriliği vardı 33 te alınacaktı eğer biraz toplamasaydı şükür bu zamanlara geldik seninde hayırlısı olur inşaallah çok şükür az kalmış sağlıkla al kucağına😘