Glhnttr Tatlım bu kişiye göre değişiyor. Tamamen senin vücuduna bağlı herşey. Ben 2 kez çatı muayenesi oldum ve 1 cm bile açılmam olmadı daha. Doğumuda tetiklemedi kan vs bişey gelmedi benden. Acı dersen eğer kendini kasmadığın sürece sıkıntı olmuyor. Kendini kasarsan ister istemez acı hissedersin. Ama acı hissetsen bile öyle dayanılmayacak gibi değil zaten 1 dk bile sürmüyor çatı muayenesi.