112Nur Mutlaka zorlukları var.Beni en çok zorlayan uykusuzluk falan oluyordu..Gün gelecekte televizyonun karşısında keyif yaparken uyuyabilecekmiyim diyordum☺️ O zaman kayınvalidemle oturuyodum sağolsun onunda yardımı dokunuyordu zaten çok yaramaz çocuklar değillerdi…Ama şimdi dönüp bakınca nasılda geçmiş farkında değilim.Küçüklük videolarını fotolarını görmesem baya unutmuşum sanki hep böylelermiş gibi..İyiki yapmışım diyorum ama çok güzel arkadaşlar..Hem birbirleriyle hem benimle❤️